Przychodnia
Polityka jakości
Niepubliczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Merkury Sp. z o.o. to przede wszystkim wysoka jakość oferowanych usług, które spełniają oczekiwania i wymagania wszystkich naszych Pacjentów. Głównym celem naszej placówki jest zapewnienie usług medycznych na wysokim poziomie, a także doskonalenie i rozwój.
Poprzez wprowadzenie Systemu Zarządzania Jakością w naszej przychodni deklarujemy:
- dbałość o niezmiennie wysoki poziom zadowolenia naszych Pacjentów;
- stałe podnoszenie kwalifikacji personelu;
- dobór sprawdzonych dostawców usług i sprzętu pozwalającego utrzymać świadczone usługi na najwyższym poziomie;
- wprowadzanie najnowszego sprzętu i rozwoju oferty;
- stałe podnoszenie świadomości pracowników o korzyściach płynących z zarządzania jakością;
- zabezpieczenie odpowiednich środków pozwalających na realizację i udoskonalanie Systemu Zarządzania Jakością.
Zobowiązujemy się do realizacji przyjętych w Polityce Jakości celów, a także do stałego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Deklarujemy spełnienie wszystkich wymagań przepisów prawnych oraz wymagań normy
PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.