Nasze usługi
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski dotyczące pracy:
- Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- Poradni specjalistycznych
- Stomatologii
- Poradni Zdrowia Psychicznego
- Pracowni RTG
- Funkcjonowania Przychodni i Personelu
możecie Państwo składać w sekretariacie Przychodni Merkury lub:
- drogą e-mailową na adres biuro@przychodniamerkury.pl,
- telefonicznie lub pisemnie (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00),
- spotkanie osobiste z Dyrekcją Przychodni jest możliwe po wcześniejszym umówieniu terminu.
Pacjent, którego prawa nie są realizowane przez placówkę medyczną w sposób dla niego zadowalający, może złożyć skargę w Śląskim Oddziale Wojewódzkim NFZ:
- bezpośrednio w siedzibie Śląskiego OW NFZ, ul. Kossutha 13 w Katowicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w delegaturach (Bielsko-Biała, Częstochowa, Rybik, Piekary Śląskie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00,
- wysłać pocztą na adres oddziału lub właściwej dla siedziby świadczeniodawcy delegatury,
- przesłać na adres e-mail, a w sytuacji, gdy skarga lub wniosek przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, konieczne jest wskazanie imienia, nazwiska, nazwy i adresu wnoszącego, przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, strona internetowa Rzecznika Praw Pacjenta, bezpłatna infolinia pod numerem telefonu 800 190 590, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 21:00.